Tuesday, August 24, 2010

Rongeng-Rongeng Lensa


Salam Ukhuwah

Sudah lama rasanya tidak update blog kesayangan.Task dan class yang sesangat padat ditambah dengan masa berjalan-jalan serta bergolek-golek dikatil memang tidak cukup masa untuk duduk mengadap laptop kesayangan untuk update blog. Tapi hari ini, sangat seronok dapat mengarang panjang2 meluangkan masa membebel-bebel di blog kesayangan yang tidak seberapa ramai yang berminat untuk membacanya. Disini ingin juga ucapkan "thanks alot to all reader yang ingin singgah diblog ni"


Sabtu lepas, sangat-sangat boring..biasalah Sabtu, tak akan nak duduk di bilik saja. Weekend mestilah keluar rongeng-rongeng dengan teman yang comel dan baik.. Mereka adalah Zura, Scha, Lily & Wani. Kami rongeng-rongeng sekitar bandar Melaka bandar sejarah! cehwah!. Kami bukan saja rongeng2 malah kami "capture photo". Trademark "Rongeng-rongeng Lensa". Memang seronok snap photo, wink..wink :)

Mereka sangat comel bukan :).
Like this picture. zura dok mengedik-gedik nak tangkap gambar dengan si bdk matsalleh sgt nih!




Kami saja singgah di tepi sungai Melaka, saja nikmati keindahan suasana malam. Terlintas difikiran suatu ketika dahulu, Sungai inilah menjadi saksi Penaklukan Melaka oleh penjajahan yang gila kuasa memperluaskan tanah jajahan & disinilah Perlabuhan yang dulunya sibuk dengan perdagangan singgah memperdagangkan hasil jualan dari pelusuk dunia. I like history so much! :)


Ok itu dia Miss Godong-godong kita. Tampak bergitu bulat walaupun berposing secara menyereng. Bulan Ramadhan bulan baik, berpuasa disiang hari, makan dimalam hari tetapi Miss Godong-godong kita masih tidak dapat menurunkan berat badan. OMG!
"junker walk"

Masa di "JunkerWalk" (handphone sony S312 ku telah dicopek oleh si pencopek yang jahat lagi tak HENSEM)..Benci!! Handphone cacat berjerawat & penuh kudis itu pun ada orang nak curi. Buta sungguh si pencopek yang tak hensem tu. Kejadian ini sungguh sadis..ish..ish.. 

Ok lah..berhenti disini.. Jumpa dilain entry. 

No comments: