Sunday, August 14, 2011

Cermin

Beberapa hari ni angin di Melaka agak kuat.
ermm..entah lah mungkin faktor cuaca mahupun kediaman Shera yang tinggi. Semalam angin kencang tapi tak hujan sampai terdengar bunyi macam singa mengaum padahal bunyi angin. Kalau tinggal rumah sorang mesti dah takut :)

Angin kuat sangat sampai cermin yg Shera gantung didinding jatuh!
Ouhh Allah! terkejut! Pecah habis cermin :(
Bayangkan dengan angin yg bunyi singa mengaum tu ditambah bunyi cermin jatuh...ouuhh Allah memang terperanjat! terdiam Shera..
Lama Shera tenung cermin yg berderai ats lantai..kaku!
Shera sgt senang terperanjat..

Harini Shera kemas cermin yg pecah, nak buang semuanya tapi..
rasa macam tidak mahu pula.
Jadi Shera buat hiasan dinding :)



Dari dinding dibiar kosong, tampak cantik dihias.
betul bukan :)

Shahira Khir

12 comments:

yaya_flanella said...

kreatif gila. buatkan satu nak letak kat dinding rumah jugak! hee :D

Etong said...

omg! serious cantik!

Shera said...

yaya: boleh2 saja.. :)

etong: terimakasih :)

CiK GorGeouS ! said...

sangat cantik !! nie Lekat pakai apee neh ?? tahan tak ??

✿cik tempe✿ said...

waahhh..memang kretif la shera ni..memang cantik :)

Shera said...

cik gorgeous: pkai double-tape..inshaallah tahan :)

cik tempe: terimakasih :)

Hashira Yusoff said...

wah!!kreatifnya..cntik!

-->Super Duper Busy Girl

Shera said...

terimakasih hashira :)

cucu umie said...

sgt2 kreatif..pandainyer...

Shera said...

cucu umie: senyuman utk kamu :)

kAziShA said...

terbaik la dik :)

Shera said...

haha..trimas ikin!