Sunday, September 7, 2014

Selamba

Sifat "selamba", lebih tenang, kurang emosi, buat tidak tahu saja. Selagi boleh halang, saya cuba tapi apa kemungkinan terjadi, biarkan saja. Malas nak ambil pusing~ runsing!

Selagi belum ada ikatan serius. Saya akan "salamba" saja.. Walau luar dari kotak hati berbeza. Saya hadkan perasaan yang berlebihan, saya tidak sekali tunjukkan rasa walau ianya amat sakit..tidak lagi berani melangkah lebih jauh. Saya takut hidup dalam kenangan dan janji yang tidak mungkin jadi. Saja saya buat "selamba" kerna...


saya seringkali kecewa..


Akhirnya,

Jika ditakdir kau milikku, akan kau bahgia~

Gunung Berapi, Bali~ Ehsan gambar dari insan baik yang sentiasa dirindui dan menyenangkan. Nanti mahu pergi sini..mahu rakam dan lukis suasana bumi ini. :)


Shahira Khir

2 comments:

Unknown said...

Tak salah mncuba untuk sesuatu yang rasanya berbaloi...

Shera said...

iyer en azrie! :)